АНАЛІЗ РОБОТИ

педагогічного колективу ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона»

з підготовки робітничих кадрів за 2018-2019 навчальний рік та завдання щодо роботи колективу у новому 2019-2020 навчальному році.

У 2018 - 2019 навчальному році педагогічний колектив училища продовжив роботу над удосконаленням, оновленням змісту навчального середовища.   Педагоги працювали над впровадженням у практику роботи нових ефективних методів навчання, спрямовуючи свою роботу на поступове підвищення рівня навчальних досягнень учнів, на всебічний розвиток особистості, чому сприяла організація як урочної так і позакласної роботи з предметів та професій.

Аналіз колективної роботи педагогівДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» з підготовки кваліфікованих робітників показав , що якісні показники підготовки учнів в основному не змінились в сторону «мінус», а залишаються в цілому відповідними до атестаційних вимог, а саме: з професійно-теоретичної підготовки - 66,7% , середній бал – 7,2 (минулорічні показники – 68,5%. середній бал 7,3).

Результати навчальних досягнень учнів у розрізі предметів професійно – теоретичної підготовки ІІ, ІІІ ступеня навчання з підготовки кваліфікованих робітників наступні:

Прізвище викладача

Назва предмету

На 10-12 б.,

к-ть,%

На 7-9 б.,

к-ть,%

Середній

бал

Якісний показник

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Спецтехнологія

    

         

Чорна С.М.

Технол.лиц.робіт

1

12,5

4

50,0

7,0

62,0

Чорна С.М.

Технол.шт.робіт

6

17,6

18

53

7,8

70,6

Чорна С.М.

Технол.мал.робіт

4

14,3

20

71,4

7,5

58,3

Король О.О.

Спецтехнологія

1

5

12

   55

7,1

64,0

Дремлюга Є.І.

Технол. стол.роб

-

 

24

71

7,1

       71,0

Дремлюга Є.І.

Техн. роб на верс

-

 

9

45

7,0

       45,0

Руденко Ю.В.

Спецтехнологія

1

6,7

10

66,7

7,1

73,0

Руденко Ю.В.

Техн.звар.робіт

1

2,6

27

71

7,0

74,0

Чередниченко С.Я.

Технол.шт.робіт

1

1,61

31

50

6,8

57,0

Чередниченко С.Я.

Техн.монт. робіт

1

5,2

16

84

7,0

90,0

Чередниченко С.Я.

Техн. мал.робіт

1

6

16

94

7,6

88.0

Золотухіна А.М.

Технологія

   

12

63,2

7,1

63,2

Фальковський А.Ю.

Спецтехнологія

-

 

19

64,9

6,9

       67,9

Лисенко О.М.

Технол. кам.робіт

6

11

29

53

7,5

64,0

Король О.О.

Електроматеріалоз

1

5

13

59

7,5

64,0

Середній бал з предмету -   7,2

Якісний показник – 65,0

Сакара О.Ю.

Матеріалознавство

3

3

67

69

7,1

72,0

Дремлюга Є.І.

 

-

 

30

41

6,3

41,1

Руденко Ю.В.

 

1

26

23

60,5

6,9

62,2

Руденко Ю.В.

Основи. матеріалознавства.

-

 

9

37.5

6,2

38.0

Чередниченко С.Я.

 

1

1,4

46

64

7,0

76,0

Фальковський А.Ю.

     

37

53,2

6,6

53,2

Середній бал з предмету -6,6  

Якісний показник – 57,0

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація бульдозерів

-

 

13

65

7,1

65,0

Середній бал з предмету - 7,1

Якісний показник – 65,0

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація екскаваторів

-

 

12

55,0

6,7

         54,5

Середній бал з предмету – 6,7

Якісний показник – 54,5

Фальковський А.Ю.

Робоче обладнання бульдозерів

-

 

11

55

6,8

       55,0

Середній бал з предмету - 6,8

Якісний показник –55,0

Фальковський А.Ю.  

Робоче обладнання екскаваторів

   

13

59,1

6,9

     59,1

 

Середній бал з предмету - 6,9

Якісний показник –59,1

Фальковський А.Ю.

ПДР

-

 

30

71,8

7,4

72,3

Середній бал з предмету – 7,4

Якісний показник –72,3

Король О.О.

Електротехніка

18

6

169

57

7,3

63,0

Середній бал з предмету – 7,3

Якісний показник – 63

Лисенко О.М.

Креслення

8

6

80

55

7,0

61,0

Музика Н.М.

Креслення

     -

 

30

38,5

6,2

47,0

Середній бал з предмету – 6,7

Якісний показник – 53,0

Птицина І.Г.

Інформаційні технології

8

2,3

199

57,3

7,2

59,7

Середній бал з предмету -   7,2

Якісний показник – 59,7

Золотухіна А.М.

Охорона праці

2

8,7

17

74

7,5

82,5

Музика Н.М.

 

-

 

10

41,2

6,1

53,0

Чорна С.М.

 

6

26,1

18

78,3

7,9

94,3

Чередниченко С.Я.

 

2

8,3

12

50

6,6

58,0

Руденко Ю.В.

 

1

2,6

28

72

7,5

75,0

Руденко Ю.В.

Основи охорони праці

     -

 

14

58,3

6,7

58,0

Дремлюга Є.І.

 

-

 

19

44,2

6,7

44,2

Фальковський А.Ю.

 

-

 

46

62,7

6,9

62,7

Король О.О.

 

2

14

12

55

7,0

69,0

Середній бал з предмету – 7,0

Якісний показник – 60

Ковальова О.І.

ОГЕ та підприємництво

13

4

175

49,8

7,0

         53,5

Середній бал з предмету -   7,0

Якісний показник – 53,5

Золотухіна А.М.

Організація

1

5,9

14

82,3

7,5

90,0

Середній бал з предмету - 7,5

Якісний показник – 90,0

Золотухіна А.М.

Фізіологія

2

11,8

11

64,7

7,7

76,4

Середній бал з предмету -   7,7

Якісний показник – 76,4

Золотухіна А.М.

Устаткування

3

16,7

12

50,0

7,2

74,0

Середній бал з предмету -   7,2

Якісний показник – 74,0

Золотухіна А.М.

Санітарія

2

4,3

17

74

7,2

78,3

Середній бал з предмету - 7,2

Якісний показник – 78,3

Золотухіна А.М.

Калькуляція

3

16,7

14

83,3

9,8

100,0

Середній бал з предмету - 9,8

Якісний показник – 100,0

 

На 10-12 б.

На 7-9 б.

   

Воїнова Л.Л.

Етика і психологія сімейних відносин

1

22

36

64

7,4

66,0

Золотухіна А.М.

 

5

29,5

11

64,7

8,7

94,0

Середній бал з предмету - 8,1

Якісний показник – 81,0

Король О.О.

Основи енергоефективності

6

8

76

69

7,3

77,0

Середній бал з предмету - 7,3

Якісний показник – 77,0

Вангелій А.М.

Основи правових знань

6

2,4

136

40

       6,4

       40,0

Середній бал з предмету - 6,4

Якісний показник – 40

Степаненко Л.В.

Техніка пошуку роботи

21

17

63

50

7,0

       66,7

Чередниченко С.Я.

Побудова кар’єри

2

13

17

74

7,4

86,9

Середній бал з предмету - 7,2

Якісний показник – 80,0

                                         

Якісний показник з професійно – практичної підготовки становить – 83,5% - сер. бал – 7,5 (минулорічні показники -83,6 , сер. бал -7,8).

Результати навчальних досягнень учнівпо групам наступні:

групи

Майстер в/н

Якісний

показник (%)

Середній

бал

11

Попович С.Г.

89

7,5

15

Мацалковський О.В.

61

6,4

17

Бойчук Л.Д.

66,7

7,3

21

Савенко А.В.

90

7,8

25

Михаліщен М.А.

89

7,8

27

Нікітенко Н.А.,

Польщан К.В.

91,6

7,6

31

Мічковський В.О.

81,8

7,2

35

Іванець А.А.

77,7

7,9

37

Назарова І.М.

78,2

7,2

45

Мацалковський О.В.

85

7,5

47

Залужець О.Б.

87

7,8

Т-3

Мовчан В.О.

95

8,3

Т-6

Куліда А.О.

90

7,2

Т-10

Білоус Л.Ю.

71,4

6,4

Т-20

Білоус Л.Ю.

88

7,5

Т-23

Панейко С.О.

93

81

Т-26

Залужець О.Б.

100

7,7

Т-29

Сайдатов В.О.

90

7,0

Т-33

Мовчан В.О.

100

7,8

Т-35

Мацалковський О.В.

90

8,4

Т-36

Сайдатов В.О.

90

9,0

Т-39

Падалка С.М.

75

8,0

Т-46

Куліда А.О.

100

9,0

Педагоги училища за навчальний рік підготували та випустили 197 кваліфікованих робітників із них: 169 учнів отримали робітничу кваліфікацію з двох і більше професій, 56 учнів отримали підвищені розряди. Під час захисту дипломних робіт учні показали такі результати: дипломні роботи захистили на високому рівні - 56 учнів (30%), на достатньому рівні - 107 учнів (53%), на середньому рівні – 37 учнів (17%). Якісний показник на вихідному контролі склав 83 відсотки.

Упродовж навчального року педагоги закладу впроваджували в освітній процес вивчення сучасних технологій та матеріалів торгівельних марок Церезіт, Кнауф, Відарон, Снєжка .

В цілому за навчальний рік керівники навчально – практичних центрів , які діють на базі закладу підготували та видали сертифікати встановленого зразка -763 слухачам, а саме:

у навчально-практичному центрі Ceresit компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)» пройшли підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації - 213 слухачів (у минулому році 160 слухачів) за темами: утеплення фасадів, декоративне опорядження, плиткове облицювання, улаштування підлог;

   у регіональному навчально-практичному будівельному центрі фірми «Knauf» пройшли навчання з професії монтажник гіпсокартонних конструкцій 498 чол. (у минулому році 201 чол.);

         у навчально-практичних центрах компанії «Снєжка» та «Vidaron» з питань захисту та декоруванню деревини пройшли навчання 52 слухача.

У 2018 – 2019 навчальному році якісний показник навчальних досягнень з загальноосвітньої підготовки склав - 23% ( минулорічний показник - 20,1 % ) .

Результати НДУ у розрізі загальноосвітніх дисциплін:

з/п

Викладач

Предмет

2017-2018 н. р.

2018-2019 н. р.

Якість

НДУ,%

Середній

бал

Якість

НДУ,%

Середній

бал

 

1

2

3

4

5

6

7

 

1.

Якуніна С.Б.

математика

15,3

4,6

12,5

5,9

 

2.

Степаненко Л.В.

математика

15,1

4,5

15,9

4,5

 

етика

64,7

7,1

34,8

5,9

 

3.

Бурдюгова Н.А.

фізика

10

4,4

9,0

4,6

 

астрономія

56

4,4

34,6

6,5

 

4.

Нешпиль Т.О.

хімія

-

-

10,9

4,3

 

біологія

-

-

11,0

4,6

 

основи екології

-

-

15,5

4,7

 

5.

Назарова Ю.А.

українська мова

-

-

5

4,6

 

укр. література

-

-

14

4,8

 

6.

Палій Х.С.

заруб. літ.

-

-

25,5

5,5

 

англ. мова

-

-

7,4

4,8

 

7.

Руденко Л.М.

українська мова

13

4,8

8,7

4,2

 

укр. література

17,4

4,8

26,0

4,7

 

8.

 

Гринчак І.М.

англ. мова

22,4

5,4

17,5

5,3

 

художня культура

81,8

7,9

52,6

7,0

 

9.

Худенко М.С.

історія України

19,5

5,2

24,5

5,6

 

географія

23,7

5,4

25,8

5,4

 

людина і світ

15,4

5,8

21,5

5,5

 

всесвітня історія

15,8

5,6

45,5

5,8

 

громадянська освіта

-

-

36,7

5,6

 

10.

Вангелій А.М.

всесвітня історія

-

-

35,8

5,5

 

правознавство

-

-

31,3

5,6

 

історія України

-

-

26,2

5,4

 

11.

Ковальова О.І.

економіка

20

5,9

42,3

6,4

 

12.

Руденко Ю.В.

Захист Вітчизни

44,5

6,4

54,0

6,7

 

13.

Петрушкевич І.І.

фізкультура

79,5

8,0

90,2

8,3

 

14.

Коротков В.М.

фізкультура

58,9

7,2

68,4

7,7

 

15.

Білик Ю.Ю.

фізкультура

88,1

8,2

86,4

8,2

 

16.

Птицина І.Г.

інформатика

42,3

6,5

40,0

6,3

 

17.

Дремлюга Є.І.

технології

52,2

6,4

57,9

7,5

 

18.

Чорна С.М.

технології

95,7

7,9

73,2

7,6

 

19.

Барвінська І.В.

інформатика

53,5

6,5

45,5

6,4

 

20.

Фальковський А.Ю.

технології

-

-

45,0

6,4

 

21.

Воїнова Л.Л.

етика

-

-

56,0

7,0

 

За 2018-2019 н. р. не атестовано 10 учнів (минулорічний показник – 31 учнів).

Ваговим критерієм рівня навчальних досягнень учнів є державна підсумкова атестація. Впродовж навчального року державну підсумкову атестацію за курс загальноосвітньої середньої школи склали 66 учнів ІІІ курсів. Цього року 66 учнів (гр. 31, 35, 37) складали ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, 25 учнів (35,37) - з математики, 42 учні (31,35) – з історії України.

         Державна підсумкова атестація у зазначених вище групах проводилася з таких предметів: української мови, математики, історії України та біології, відповідно до наказу МОН України від 22.08.2018 р. № 931 «Деякі питання проведення у 2019 році ЗНО результатів навчання здобутих на основі повної загальної середньої освіти», Порядку проведення ЗНО, затвердженого наказом МОН України від 10 січня 2017 року №25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2017 року за №118/29986.

Результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року :

Назва

предм.

Кількість зареєстрованих на ЗНО

Не з’явилися

Взяли участь у ЗНО

ВИСОКИЙ

ДОСТАТНІЙ

СЕРЕДНІЙ

ПОЧАТКОВИЙ

У свідоцтві

Річна

ЗНО

У свідоцтві

Річна

ЗНО

У свідоцтві

Річна

ЗНО

У свідоцтві

Річна

ЗНО

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Кільк.

%

Україн. мова

67

1

66

-

-

-

5-7,5%

3-4,5%

-

52-78,9%

18-27,3%

30-45,5%

9-13,6%

45-68,2%

36-54,5%

Математика

25

-

25

-

-

-

1-4,0%

3-12,0%

-

21-91,5%

12-48,0%

13-52,0%

3-4,5%

10-40,0%

12-48,0%

Історія України

42

1

41

1

-

-

9-21,9%

10-24,4%

9-21,9%

26-65,9%

31-75,6%

29-70,8%

5-12,2%

-

3-7,3%

Виховна робота у 2018 – 2019 н. р. була направлена на впровадження демократичної культури через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини, стати місцем безпечним для дитини, не лише фізичної безпеки, а й створення атмосфери довіри і взаємоповаги, де не має насильства та дискримінації; підготовка учнів до повноцінного суспільного життя, яке передбачає виконання ролей громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша. Тобто протягом року весь учнівський контингент був охоплений увагою педагогів, які залучали учнів до різноманітної виховної роботи, як в урочний та позаурочний час.

За навчальний рік колектив має певні надбання з реалізації ІІІ етапу методичної проблеми «Компетентний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учнів у сучасних умовах» - це робота по удосконаленню впровадження у навчальний процес інформаційно-комунікаційних та виробничих технологій , яка передбачала формування у учнів поняття інформаційного простору засобами досягнень сучасної науки, сприянню формування і виховання освіченого, професійно здібного кваліфікованого робітника. За допомогою інформаційно – комунікаційних та виробничих технологій педагоги постійно підвищували свій кругозір, розвивали фахові здібності, які в подальшому сприяли підвищенню ефективності процесу навчання учнів, якості сприйняття та засвоєння навчального матеріалу.

Протягом року в училищі проведені колективні методичні заходи: нетрадиційні форми проведення педагогічних рад – 3

-         експрес конференція – «Аналіз результативності навчально – виховного процесу за І семестр 2018-2019 н. р.»;

-         конференціяРезультативністьпрактичного дослідження загально училищної методичної проблеми «Компетентний підхід до навчання і виховання як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учня в сучасних умовах»;

-         конференція - «Сучасні форми виховної роботи у навчальних групах»

навчальні семінари –5 :

-       професійні навчальні семінари:« Теплоізоляція фасадів. Системні рішення Ceresit. (методист училища Король С.О.,технічний консультант ТОВ з іноземними інвестиціями Хенкель Баутехнік (Україна») Мірошник С.);

-       «Сухе будівництво мало поверхових швидкоспоруджувальних житлових каркасних будинків за технологіями Кнауф «(викладач Чередниченко С.Я.);

-       «Улаштування металевої перегородки W381 з використанням плит Аквапанель» (викладач Чередниченко С.Я.,завід. центром Сайдатов В.О., майстер в/н             Маслов М.П.);

-       «Улаштування сухої основи матеріалами СОП (сухі опоряджувальні підлоги)» (викладач Чередниченко С.Я., завід. центром Сайдатов В.О., майстер в/н             Маслов М.П.);

-       методичний семінар «Організація інтерактивного навчання на уроках виробничого навчання (методист Король С.О.).

-       конкурси фахової майстерності - 11 :

     міський конкур молодих педагогів «Професіонал фест» (Мовчан В.О. – ІІ місце);

  •   обласний конкур на кращий електронний засіб навчального призначення з предмету професійно - теоретичного циклу з професії «Муляр», «Маляр», «Монтажник ГКК» (брали участь Лисенко О.М., Чорна С.М.,                 Чередниченко С.Я.);
  •   обласний конкур на кращий електронний засіб навчального призначення з предмету «Астрономія» (брала участь Бурдюгова Н.А.);
  •   обласний конкурс «Майстер року - 2019» з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» (майстер в/н Попович С.Г. - ІVмісце);
  •   обласний конкур « Кращий викладач фізичної культури» - (Білик Ю.Ю. - І місце);

-       обласний (заочний) конкурс на кращу методичну розробку виховних заходів «Перлина натхнення» у номінації «Професійно-технічні навчальні заклади» (Степаненко Л.В., Палій Х.С. - І місце; Король О.О., Нешпиль Т.О.– ІІІ місце);

-       обласний конкурс «Учень року» у номінації «Професіонал року», (номінант учень групи Т-46 Метельський В);

-       обласний конкурс професійної майстерності серед учнів ПТНЗ з професії» «Електромонтер з ремонту електроустаткування» (ІІ місце, Гавриш С.);

-       корпоративний конкурс від компанії «Снєжка – Україна» ( ІІІ місце, учні групи 25, завід. центром Бойчук Л.Д.);

-       загальноучилищні конкурси фахової майстерності з професій: «Муляр», «Столяр будівельний», «Слюсар з ремонту автомобілів», «Машиніст екскаватора однокошового», «Електрогазозварник», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Кухар»;

-       ХІХ Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика(І місце – учень групи 17 Вангер Д.);

-       обласна олімпіада з креслення (І місце, Обіженко А.).

Упродовж навчального року викладачі та майстри в/н були учасниками обласних нарад, конференцій, науково-практичних семінарів, брали участь у роботі творчих груп,конкурсах педагогічної майстерності відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Херсонській області.

У 2018 - 2019 навчальному році педагогічні працівники продовжили роботу з удосконалення КМЗ предметів та професій, над зміцненням НМБ закладу. Закінчили роботу зі створення лабораторії будівельних матеріалів, а також було проведена реконструкція кабінетів креслення та зарубіжної літератури.

За навчальний рік в кабінетах № 106, 305, 306, 309, 310, 402, 401, 405 були замінені робочі меблі для викладачів та учнів. Розпочата робота зі створення лабораторії-майстерні для підготовки кваліфікованих робітників з професії монтажник - складальник метало пластикових конструкцій.

В двох секціях гуртожитку замінені вікна, виготовлені меблі на дві житлові секції. У жовтні 2018 року завершена реконструкція мережі тепло забезпечення гуртожитку завдяки якій зменшено теплові втрати, прослідковується значна економія газу. У вересні 2019 році планується завершення робіт з улаштування нової покрівлі майстерні механізаторів та розпочнуться роботи щодо заміни покрівель майстерні ручної обробки дерева та розміточного цеху.

За 2018-2019 навчальний рік на навчальні цілі, розвиток НМБ училища витрачено 1060054,00 грн. (допомога батьків 309297,00 грн.; заробіток –           760757,00 грн.

На будовах міста під керівництвом майстрів виробничого навчання проходили професійно – практичну підготовку групи: 27 (майстер в/н Нікітенко Н.А., Польщан К.В.), гр.. 37 (майстер в/н Назарова І.М.), гр.. 47 (майстер в/н Залужець О.Б.), гр.. Т-6 (майстер в/н Куліда А.О.), гр. Т-26 (майстер в/н Залужець О.Б.), гр.. Т-29 (майстер в/н Сайдатов В.О.), гр.. Т-33 (майстер в/н Мовчан В.О.), гр.. Т-36 (майстер в/н Сайдатов В.О.), гр.. Т-39 (майстер в/н Падалка С.М.), гр.. 46 (майстер в/н Куліда А.О.).

Всі учні були забезпечені обсягом робіт, інструментом ручним та електрифікованим, засобами підмащування.

В період виробничої практики учні працювали сучасними матеріалами за новітніми технологіями, виконували оздоблювальні, гіпсокартонні та кам’яні роботи. Під час проходження виробничої практики учні продемонстрували глибокі знання та уміння. Учні уміють користуватися інструментом, контрольно-вимірювальними засобами, знають і дотримуються правил охорони праці.

Виконанні роботи повністю задовольнили замовників будівельних організацій.

Як результат виробничої діяльності учнів за 2018-2019 н. р. на рахунок закладу надійшли кошти у сумі 1730426,00 грн.

Головним завданням для педагогічного колективу є виконання заходів і завдань, які накреслені в плані роботи училища на 2019-2020 н. р.

         Основним напрямком в роботі педагогічного колективу є наступне:

 1.     Продовження співпраці з соціальними партнерами, роботодавцями, з метою покращення підготовки кваліфікованих робітників для будівельної галузі.

2.      Оновлення змісту освітнього процесу для цього:

2.1.         Підвищити якість підготовки робітничих кадрів шляхом удосконалення роботи з інтеграції професій та підготовки робітників з високими розрядами.

2.2.         Оновлення, модернізація НМБ училища, поповнення сучасним інструментом, обладнанням, засобами сучасної малої механізації.

2.3.         Продовжити роботу над удосконаленням стандартів професійної підготовки, загальної середньої освіти, оновленням змісту КМЗ предметів та професій згідно зі ДСПТО.

2.4.         Продовжити роботу над впровадження в освітній процес нових матеріалів та технологій , сучасних педагогічних технологій.

3.     Продовжити роботу з підбору, омолодження педагогічних кадрів.

4.     Працювати над збереженням контингенту і зменшенням пропусків занять учнями.

5.     Здійснювати роботу по збільшенню надходжень, коштів від виробничої діяльності учнів та комерційної діяльності гуртожитку та інших.

6.     Удосконалювати форми і методи профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, населенням міста і області.